Drodzy Państwo! Szkolna Rada Rodziców zwraca się z prośbą o wpłaty na rok szkolny 2024/2025.
Kwota za ucznia to 100zł za cały rok. Drugie i każde kolejne dziecko to 50% kwoty podstawowej czyli 50zł. Wpłatę można podzielić na 2 raty: 1. 50 zł do 30 listopada 2024 2. 50 zł do 30 marca 2025.
Nr konta bankowego: 81 1240 3972 1111 0010 2896 3296
W tytule przelewu prosimy wpisać imię i nazwisko dziecka oraz klasę; za każde kolejne dziecko prosimy dopisać że to rodzeństwo.
Przypominamy, że wpłaty te wracają do dzieci w postaci różnych imprez organizowanych przez Radę Rodziców(Mikołajki, bal karnawałowy, dzień dziecka) w ciągu roku szkolnego, dofinansowań zakupu nagród w szkolnych konkursach czy upominków z okazji pasowania na przedszkolaka, pasowania na ucznia czy zakończenia nauki w szkole podstawowej. Z tych środków zostały zakupione m.in. gumowe place zabaw dla przedszkolaków.
W przypadku trudnej sytuacji finansowej prosimy o napisanie krótkiego podania, kierowanego do Rady, z prośbą o zwolnienie z wpłaty. Podania te są tylko do wiadomości przewodniczącej Rady.